Saccra 80-ra szamitottam, mert sogorom ugyanilyen turbojat tavaj ujittattam fel ennyiert, na az fosta az olajat, meg annak nagyon durva axialis logasa volt.
Az enyem meg az olajat se hordta fel, csak egyszeruen lassabban es picivel kevesebb nyomas epult felt.
Ami plusz az ovehez kepest, hogy nekem elegge elrohadt a vakumlabda haza es azt is lecserelik kompletten.
Kicsit mas kerdes.
Van a Lybraban ez az idiota szervoolaj "huto kor", ami gyakorlatilag a szivattyutol a motorteren keresztul a huto ele van vezetve, majd onnan vissza a tartalyba egy sima aluminimum csovon.(Legutobb valamelyik elcseszett Fordon lattam ilyet.)
A valto elott szoroson egymas mellett van vezetve es az okosok egy fem lemezzel fogattak ossze, ahol korrodalodott. Az alol finoman szivarog/csepeg a szervofolyadek.
Mivel a jovo heten is keresztul van fuzve az egesz, nincs az az isten, hogy kiszedjem, viszont valami okossag/megoldas kellene ra. Nagy nyomas nincs a visszatero agon.
En arra gondoltam, hogy egy gumi/hidraulika csovet hosszaban felbevagok, rarakom a kerdeses reszre es ket bilincsel rogzitem.
Egyeb otlet?
Ha nem lenne szukos a hatarido a javitasra es nem lenne veges a tragarsag lexikonom, akkor nekiallnek kiszedni, de latva a mesterembereket a kornyeken, unnepek elott senki nem hegeszti ezt meg.
Ja, azt mondtam mar, hogy raadasul iszonyat szopas kiszedni? :)))