Huh de reg jartam itt :)
Kis helyzetjelentes. Mostanaban erosodott a turbomnak a hangja, illetve gazelvetelre el is kezdett huhogni.
Tegnap ravettem magam, hogy kapjuk szek a masinat. A huhogas egy reszet felerositette, hogy a kipufogo flexi szarra van szakadva, szoval egy elso cso cseres.
A turbot lebanyasztuk, radialis logasa minimalis, axialis logas pedig szinte alig erezheto kezzel. Mindenesetre beadom a Ferrykerhez, hogy nezzenek ra es ha szukseges akkor minimum tomiteskeszletet, labirinttomiteseket csereljenek.
Igazabol sokkal rosszabbra szamitottam egy 260k-t futott gyari turbotol. Semmi nem volt meg megbontva a kornyeken.
Csak egy tipp, a turbot erdemes leomlovel egybe levenni, de ugy, hogy elotte a hutoventillator kiveszitek.
A legszurohaz kiszedese is anyazos, nade az intercoolere viszi a primet, ha lokharito leszedese nelkul akarja az ember megcsinalni :D
A coolerem egyik sarkaban rettenetes olaj es kosz dzsuva allt ossze, gyanum szerint kifuj a peremezesnel(ahol a muanyag csatlakozas van rafogatva).
Megneztem az uj arat (70-80 rugo kedvezmeny nelkul, 40-be elhozhato) es miutan leultem, kitalaltam, hogy beadom a Hullo Kft-hez, akik ilyen javitassal foglalkoznak, mivel fizikailag nem serult, hanem valoszinu a visszahajtogatott peremezesnel a tometisnel fuj ki. Meglatom mit mondanak.
Olaj volt a csoben alul, de abszolut nem akkora merteku, hogy aggodjak, foleg hogy eleteben nem volt meg ott megbontva.
Nagyon gondolkodtam rajta, hogy most erdemes-e 50-70k-t "kidobni" a turbo felujitasra, mert abszolut vallalhato allapotu, de eldontottem, hogy en megegyszer nem fogom kiforgatni az elejebol a jovo hetet is :D