marky-511 Creative Commons License 2017.03.26 0 0 9555

Nem tudom, kell-e plusz kapacitás Kismacs / Nagymacs fele, de akkor vagy a 21-est hosszabbítanám meg, és sűríteném be; vagy betenni egy 33A-t.

A 23-ast (vagy nevezzük akárhogy) újraindítani, hogy legyen még kelet-nyugat irányú viszonylat.

 

A bonyodalmat a Vezér utca adja, mert túl nagy forgalmat már nem fog elbírni. Amíg nem volt ott az ITS, könnyebb volt, mert a 10-es, később a 14-es együtt remekül kiszolgálta.

Nagy kérdés, mi lesz akkor, ha a Balmazújvárosi utat a Vezér utcával összekötő út elkészül. Én szívesen továbbvinném a 43-ast minimum az ITS-ig, vagy akár a Doberdóig is, de akkor már a 11-essel együtt túl sok viszonylat járna arra, sok késést okozna.

 

Viszont a régi "kedvenc" 50-esemnek adék egy értelmes útvonalat: Doberdó utca - Vezér utca - ITS - NYIP - Kishatár utca körjáratban. Más kérdés, akkor kell-e 11-es a Doberdóig (szerintem nem).

Úgyhogy a 11-es belső végállomása lehetne a Nagyállomás, és a Vezéren vagy az ITS-nél fordulhatna - már ha szükség van a jelenlegi útvonalra. A Csigekert - Szabó Lőrinc utcákra jobban el tudnék képzelni egy eredetileg is elképzelt 14-est, akár a Nagyállomásról, akár a Segner térről.