depi vol.2 Creative Commons License 2017.03.25 0 0 322

Anno én is szembesültem ugyanezzel a gonddal, mármint  a szerelő kérdéskörben, és nem találtam igazán kedvemrevalót Pest megyében sem. Mondjuk nem mentem be mindenhová, ez is tény :-) 

A váltós dologgal óvatosan, én amondó vagyok, hogy látatlanba tegyél rá félre 300-250e ft-ot mondjuk kuplungcserével együtt, és akkor nem lőttél nagyon fölé a projektnek.

 

A szokásos dolgokat tessék megnézni:

- kaszni állapota (rohadás alul, sárvédőíveknél, küszöböknél, ajtóknál)

- hátsó lengőkarok állapota (ha rohad, akkor felejtős, mert lassan csak újat lehet beszerezni, bontott fehér holló és drága is)

- motor (füstöl? hangja milyen?, ereszti az olajat valahol?

- váltó (OK, rossz egy szinkron, de a többi és a hátramenet megvan?, duplakuplunggal működik)

 

- futómű (próbaút félrehúzás, gyorsításkor, koppanások, kotyogások elöl-hátul, fékek fogása és ABS működése)

- hátsó ablaktörlő működik (gyári hiba a beázása és megszorulása)

- klíma OK? (klímacsövek korrodálnak, kilyukad és elszökik a gáz) 

- kezelőszervek OK, világítások rendben, felső óra működése

- 7 ülés megléte, vizsgáztatni 7 emberre csak velük lehet

 

Én amondó vagyok, ha magyar a kocsi és csak váltó hibája van, akkor olyan 500e ft körüli ár még nálam beleférhet, kérdés a benne lévő kilométer és a tényleges tartalom. A vétel utána kötelező vezérlés és egyéb cserékre és még félretennék 100e ft-ot, az átírás 70e ft körül lesz biztosítás nélkül (átírási illeték, eredetvizsga, törzsköny-forgalmi).

Tehát összesen kb minimum 350e ft még legyen zsebben a látható és biztos költségekre, ha így kalkulálva megéri neked az autó, akkor érdemes vétel lehet. Szerintem :-D

Előzmény: Mihály Bagi (320)