motor48 Creative Commons License 2017.03.17 0 0 35280

Úgy látszik, ma ilyen nap van! Én nem mennék vissza, a német csapágy gyártásig, éreztem az írásodon, hogy valahol megrekedtél! Tudod azért írtam, hogy gondolkozni kell mielőtt "kérdést" ír az ember, mert könnyen kitűnik belőle, hogy még túl fiatal vagy, és egy iskola nyomása alatt, tengeted életed, vagy nálamnál is öregebb, akit már meghaladt, a "kor"!

   Ha a "gépelemek/ digitális tankönyvtár című oldalt" felütöd, és a kérdésed előtt áttanulmányozod, 'talán' nem teszed fel, ezt a kérdést!

   Bár kétségtelen ma még sok golyóscsapágy üzemel, de a fejlődés miatt, lassan csak rollerban használják, így talán igazad van, kell neki a kenés. Egyébként ma olyan golyóscsapágyak kerülnek forgalomba, a benne lévő zsír, egy csapágy életre szól!

   Máshonnan jutottál el ide, a motor kenés volt a kérdés. Ha jól gondolom, vagy te olyan okos, hogy a felsorolt készletből, ki tudod választani, a megfelelőt. Talán a wankel motor, gyalázatos múltja, hozta ki belőled ezt a kérdést, megnyugtatlak, a wankelnál egészen más ok vezetett, a kenés ilyen mérvű alkalmazásához, de ha ez is érdekel, az index fórum Mazda RX-8 oldalra kell átmennünk, ahol ugyan a kérdésemre nem jön válasz, meg le is állt ott is "gépezet".

   Egy motornak, nem a kenés és a hűtés a lényege, sajnálom hogy nem arra kérdeztél rá, miért jobb mint az ottó motor? Vagy úgy vagy vele mint a szakértő:  CSAK azt nem értette, hogy tíz hengeres, ezt az apróságot következetesen kerülte a véleményében!

Előzmény: jano5691 (35278)