Sikerült, hála az égnek és 409-nek. Este nyolckor elindított egy úton, és végigtipegtem rajta.
Amit az angol vezérlésrögzítőről tudni kell: Nem veszünk ilyet vagy ha igen akkor jól leellenőrizzük, mi a faszt tudnak elrontani egy vasdarabon?
Így néz ki a szívóoldali hátlapja:

Így pedig a kipufogóoldali. (Ne a két bitet nézzed az már az én művem)

Sikerült nekik végigtolni a stiftet, hogy ne csak a csavar tartsa és ne csak egy négyes csavar tartsa elfordulás ellen? Hát persze hogy nem! Ráadásul a stift valami sok tonnával van besajtolva, az ötkilós kalapács meg sem rezzentette.
Szerencsére kint volt a fúróállvány, úgyhogy beáldoztam kettőt a rohadt drága hatszögbefogójú kobaltos fúrószáraimból, azaz levágtam a négyesnek és a hatosnak a befogóját, és az állvánnyal elég erőt tudtam kifejteni, hogy csináljak bele 2x 25 mm furatot.
Aztán beáldoztam két darab extra hosszú, nagy keménységű csavarhúzóbitet is, leköszörültem a végüket, hogy minél mélyebben üljön be.
Csak hat órára volt szükség jó pár telefonnal meg kérdéssel a hozzáértőknek, hogy volt-e már hasonló a kezükben és jól gondolom-e, hogy a stiftekkel van a gond?
Illetve utána meg a nagy kérdés, hogy mit csináljak a fél fog eltéréssel a főtengelyhez képest, előre vagy hátra engedem a szíjat? De szerencsére Laci megoldotta helyettem, a kerék nincs ékelve, csak meg kell oldani egy csavart-. Olyan 150-200 Nm körülit, utána meg visszahúzni. És közben valahogy a vezérműtengelyeket pozícióban tartani.
Szerencsére kint volt a fúróállvány, úgyhogy beáldoztam kettőt a rohadt drága hatszögbefogójú kobaltos fúrószáraimból, azaz levágtam a négyesnek és a hatosnak a befogóját, és az állvánnyal elég erőt tudtam kifejteni, hogy csináljak bele 2x 25 mm furatot.
Aztán beáldoztam két darab extra hosszú, nagy keménységű csavarhúzóbitet is, leköszörültem a végüket, hogy minél mélyebben üljön be.
Ez elég volt ahhoz hogy ne forogjon el és lehessen tekergetni azt a kurva rögzítőcsavart.
Úgyhogy most minden pozícióban végre.