Paco155 Creative Commons License 2017.03.12 0 0 215631

Sikerült, hála az égnek és 409-nek. Este nyolckor elindított egy úton, és végigtipegtem rajta.

 

Amit az angol vezérlésrögzítőről tudni kell:   Nem veszünk ilyet vagy ha igen akkor jól leellenőrizzük, mi a faszt tudnak elrontani egy vasdarabon? 

 

Így néz ki a szívóoldali hátlapja:

 

Így pedig a kipufogóoldali.  (Ne a két bitet nézzed az már az én művem) 

 

Sikerült nekik végigtolni a stiftet, hogy ne csak a csavar tartsa és ne csak egy négyes csavar tartsa elfordulás ellen?  Hát persze hogy nem! Ráadásul a stift valami sok tonnával van besajtolva, az ötkilós kalapács meg sem rezzentette.

Szerencsére kint volt a fúróállvány, úgyhogy beáldoztam kettőt a rohadt drága hatszögbefogójú kobaltos fúrószáraimból, azaz levágtam a négyesnek és a hatosnak a befogóját, és az állvánnyal elég erőt tudtam kifejteni, hogy csináljak bele 2x 25 mm furatot.

Aztán beáldoztam két darab extra hosszú, nagy keménységű csavarhúzóbitet is, leköszörültem a végüket, hogy minél mélyebben üljön be. 

 

Csak hat órára volt szükség jó pár telefonnal meg kérdéssel a hozzáértőknek, hogy volt-e már hasonló a kezükben és jól gondolom-e, hogy a stiftekkel van a gond?

Illetve utána meg a nagy kérdés, hogy mit csináljak a fél fog eltéréssel a főtengelyhez képest, előre vagy hátra engedem a szíjat?  De szerencsére Laci megoldotta helyettem, a kerék nincs ékelve, csak meg kell oldani egy csavart-. Olyan 150-200 Nm körülit, utána meg visszahúzni.  És közben valahogy a vezérműtengelyeket pozícióban tartani. 

 

Szerencsére kint volt a fúróállvány, úgyhogy beáldoztam kettőt a rohadt drága hatszögbefogójú kobaltos fúrószáraimból, azaz levágtam a négyesnek és a hatosnak a befogóját, és az állvánnyal elég erőt tudtam kifejteni, hogy csináljak bele 2x 25 mm furatot.

Aztán beáldoztam két darab extra hosszú, nagy keménységű csavarhúzóbitet is, leköszörültem a végüket, hogy minél mélyebben üljön be. 

Ez elég volt ahhoz hogy ne forogjon el és lehessen tekergetni azt a kurva rögzítőcsavart.

Úgyhogy most minden pozícióban végre.

Előzmény: Adm (215630)