ábrus Creative Commons License 2017.03.11 0 0 48787

Valójában nem én csináltam hanem a szerviz, viszont engem is érdekelt a folyamat, így "félúton" elmentem és megnéztem.

A módszer az áztatós-kapirgálós volt.

Valamilyen ilyesmire való vegyszerben ázott a szívócsonk, valamint zárt szelepeknél fel lett töltve a szívócsatorna, abban ázott vagy fél napig (közben néha megkapirgálva-fellazítva körülötte egy meghajlított,hegyes fém szerszámmal) majd a végén a maradék sűrített levegővel ki lett fújatva, majd kiporszívózva. (igen sz&rul lehet odaférni de nem megoldhatatlan)

Nem lett teljesen tökéletes, itt-ott maradt egy-egy kisebb darab lerakódás, de a kiindulási helyzethez képest nagyon jó lett.

 

Összerakás és indítás után az első pár km-en nem lehetett látni a fekete felhőtől a mögöttes forgalmat, de utána ez megszűnt, az autó viszont újra életre kelt, sokkal jobban ment.

Aztán gondoskodtam róla hogy több olajos retyó ne kerülhessen vissza a szívócsőbe. (a turbóból előtte sem jött olaj, most is teljesen száraz a cooler előtti gumicső belseje, az összes olajos retek a kartergáz csövön ment a szívósorba)

Előzmény: ivanmim (48781)