Az enyém egészen biztosan 2002-es, az 'új', erősebb 955i triple (ülésidom, stb azonos a 2004-essel, csak apróságok változtak a két év során, pl. lábtartón a saroktámasz szerelvény, kormánycsapágy feletti csavar, és hasonló apróságok - tudom, mert ott szokott parkolni mellette egy 04-es).
Nálad a nem visszaolvasás okán feltételeztem, hogy triple lehet, de a képet látva gondoltam, hogy nem, azon meg csodálkoztam is, hogy a blokk lentebb fémszínű, mint a daytonák szoktak volt lenni, ezek szerint ilyen apró eltérésekkel is jelölték a blokkokat.
Asszem, pontosabban tuneecu com a barátunk:
"955 cc Speed Triple / From VIN # 147921 to VIN # 207554/ Sagem ECU MC1000"
tehát 147921-től .
Szvsz az Fz1 egy elspórolt futóművű és blokktartalmú, semmilyen tartományban nem erősebb, legfeljebb a blokköntvényében azonos, anno valami német magazin összehasonlította többek közt nyomatékrugalmasságban, aztán a cikkekben szajkózott "középtartományra hangolt"-ból semmi nemvolt igaz - a nyomatékgörbénél sem.
Közben rájöttem, hogy működik a képbeszúrás... :)
Amire még gondolok, hogy egy fejidom rengeteget számítana légellenállásban, a 750-esemnél anno +30-40 km/h-t jelentett a plexi mögé lapulás, illetve úgy még semmin nem tolta a szél a képemre a sisakot, mint a triplén. De ez inkább elméleti szinten / ha sok kedvem lesz barkácsolni (pár japán fejidoma a kinti fórumosok munkái alapján könnyen felmegy), 160-as utazót lehet menni így is.
Vissza az eredeti témához (túra jellegűbb használat):
a triplén nincs normális csomagrögzítési lehetőség, a műanyag tank csodás a mágneses tanktáskához, stb.; nekem ami mellette szólt, az a full állítható futómű, a 21 literes (-nek írt) tank, és egy cimbora ódái. Reggel megyek, este jövökre bevált, a futóművel viszont még mindig barátkozom, ami a hátsó gumi oldalsó csíkjait illeti.