(...3500-nál megindul... akart lenni)
A Te blokkod szerintem, meg a motorod egy (ex-)daytona.
Nem mind daytona blokkos, az a blokk jelentősen más, mint pl. ami a triple-be került, pl. kovácsolt dugattyúk, hajtókarok, nem perselyes hengerek, eltérő vezérműtengelyek, más kipufogókeresztmetszet, olajhűtő elhelyezése, formája, stb...
(A triumphnál valóban más a blokk karaktere, a triple 3500-7750 között vastagon nyomatékosabb (10-15Nm) a daytonánál is, de a sor4 1000-eseknél is úgy általában, legalábbis ami a 2004 körülieket illeti (z1000, R1, de a ZZ-R1100 haloványabb - papíron is, meg menet közben is - csak azok nem fogynak ki a fordulatból, tovább maradnak a nagyobb nyomatékot és teljesítményt adó fokozatban), míg pl. egy középtartományra hangoltnak mondott fz1-et minden tartományban a földbe döngöl a vele azonos évjáratú r1)
Nekem a volt zx-em (7) nagyon bejött, a későbbi szerzemények sehogy nem adják vissza azt a mindenes, jolly joker tudást - pálya, sport-túra utassal v. egyedül, és az utasnak se volt panasza.
De azért szerintem a triple marad, mert a fenti-lenti sirámok tényleg csak azon ritka esetekre vonatkoznak, amikor nagyon ottmarad a gáz, túratempónál vagy 200 alatt baromkodva csak a vigyor marad. Lassan majd tudok ezzel is úgy kanyarodni, mint a zx-el már néhányadik kanyar után, igazán meg az számít - nekem. :)