piti1 Creative Commons License 2017.02.23 0 0 9571

Első körben kicserélték a láncot, a vezetőt, láncfeszítőt meg a feszítő ívet (ha jól írom), lánckerekeket (46500 Huf) és a főtenygely szimeringet.
A szelepdeknit nem vették le, mert ki kell venni hozzá a porlasztókat.
Azt mondták, hogy még nem találkoztak láncszakadással, csak kettő autóval aminél átugrott, de ott a himbák meg a hidrotőkék megúzták.
Ennek 40000 Huf volt a munkadíja.
Indítás után kiderült, hogy imitt amott megy benne egy-két henger és visszadurrogott a légszűrőbe.
Elég ilyesztő hangja volt.
Azt mndták, hogy keresek egy másik motort, mert ebben szétszakadt valami.
Közben konzultáltam párszor a KCtuningal, mert ő is eléggé otthon van a Trafic-Vivaro-Nissan trióban, Ő azt mondta, hogy találkozott már láncszakadásos motorral, ott megreccsentek a hidrotőkék, meg törtek a himbák, de a szelepek megúszták.
Ezek után mondtam, hogy mielőtt veszek egy másik motort, szedjék le a szelepdeknit.
Akkor kiderült, hogy hét darab himba törött, ekkor cserélték az összes himbát, hidrotőkét, meg egy porlasztót, mert kiszdéskor megsérült. Ennek 50000 Huf volt a munkadíja.
Összerakás után megint régi fényében muzsikált, csak ömlött belőle az olaj a főtengely szimeringnél.
Ezek után mégegyszer kicserélték a szimeringet és most nayon pöpec lett. :)

Előzmény: vargamunka (9566)