piti1
2017.02.23
|
|
0 0
9571
|
Első körben kicserélték a láncot, a vezetőt, láncfeszítőt meg a feszítő ívet (ha jól írom), lánckerekeket (46500 Huf) és a főtenygely szimeringet. A szelepdeknit nem vették le, mert ki kell venni hozzá a porlasztókat. Azt mondták, hogy még nem találkoztak láncszakadással, csak kettő autóval aminél átugrott, de ott a himbák meg a hidrotőkék megúzták. Ennek 40000 Huf volt a munkadíja. Indítás után kiderült, hogy imitt amott megy benne egy-két henger és visszadurrogott a légszűrőbe. Elég ilyesztő hangja volt. Azt mndták, hogy keresek egy másik motort, mert ebben szétszakadt valami. Közben konzultáltam párszor a KCtuningal, mert ő is eléggé otthon van a Trafic-Vivaro-Nissan trióban, Ő azt mondta, hogy találkozott már láncszakadásos motorral, ott megreccsentek a hidrotőkék, meg törtek a himbák, de a szelepek megúszták. Ezek után mondtam, hogy mielőtt veszek egy másik motort, szedjék le a szelepdeknit. Akkor kiderült, hogy hét darab himba törött, ekkor cserélték az összes himbát, hidrotőkét, meg egy porlasztót, mert kiszdéskor megsérült. Ennek 50000 Huf volt a munkadíja. Összerakás után megint régi fényében muzsikált, csak ömlött belőle az olaj a főtengely szimeringnél. Ezek után mégegyszer kicserélték a szimeringet és most nayon pöpec lett. :)
|
Előzmény: vargamunka (9566)
|
|