piti1 Creative Commons License 2017.02.15 0 0 9545

Szép estét Urak!

Ma ismét életre kelt a lovam, illetve már tegnap működött, csak valamit elb@sztak a főtengely szimeringnél és ömlött belőle az olaj.
Ma beraktak az új szimering helyett egy másik újat, így már nem szivárgott.
Tokkal vonóval 350.000 Ft-ba állt meg a mutatvány ebben benne volt a vezérműlánc szett, 16 db. himba, 16 db. hidrotöke, 2 db. fötengely szimering, 1 db. porlasztó (gyári új) és munkadíj.
A porlasztó és a második szimering kivételével minden alkatrész jó minőségű utángyártott volt.
Gyári alkatrészből bele sem merek gondolni, hogy mennyi lett volna a végösszeg.

A szelepek és a dugattyúk megúszták, ismét úgy duruzsol mint egy Svejci óra.
Tanúlság, ha 200.000 km.-nél lecserélem a láncot, kb. 80.000 Ft.-ból megúsztam volna, ezért mindenkinek tanácsolom akinek láncos motorja van, hogy 200.000 km. körül cserélje, mert ha elszakad, nem lesz őszinte a mosolyotok.
Az enyém sem volt az.
Kicsit haragszom a "Vivikére",mert nem hiányzott a költség, de most már nyugodt vagyok hogy ismét bent áll a garázsba, mert ameddig a szervizben volt rendesen feszült voltam, pedig van másik autóm, de nekem ez kell. :)
szucs11 nek üzenem, hogy a morgás remegés 1600-1800 között megmaradt, tehát valszeg tényleg a váltóból jön.