piti1
2017.02.15
|
|
0 0
9545
|
Szép estét Urak!
Ma ismét életre kelt a lovam, illetve már tegnap működött, csak valamit elb@sztak a főtengely szimeringnél és ömlött belőle az olaj. Ma beraktak az új szimering helyett egy másik újat, így már nem szivárgott. Tokkal vonóval 350.000 Ft-ba állt meg a mutatvány ebben benne volt a vezérműlánc szett, 16 db. himba, 16 db. hidrotöke, 2 db. fötengely szimering, 1 db. porlasztó (gyári új) és munkadíj. A porlasztó és a második szimering kivételével minden alkatrész jó minőségű utángyártott volt. Gyári alkatrészből bele sem merek gondolni, hogy mennyi lett volna a végösszeg.
A szelepek és a dugattyúk megúszták, ismét úgy duruzsol mint egy Svejci óra. Tanúlság, ha 200.000 km.-nél lecserélem a láncot, kb. 80.000 Ft.-ból megúsztam volna, ezért mindenkinek tanácsolom akinek láncos motorja van, hogy 200.000 km. körül cserélje, mert ha elszakad, nem lesz őszinte a mosolyotok. Az enyém sem volt az. Kicsit haragszom a "Vivikére",mert nem hiányzott a költség, de most már nyugodt vagyok hogy ismét bent áll a garázsba, mert ameddig a szervizben volt rendesen feszült voltam, pedig van másik autóm, de nekem ez kell. :) szucs11 nek üzenem, hogy a morgás remegés 1600-1800 között megmaradt, tehát valszeg tényleg a váltóból jön. |
|