Péterv80
2017.02.12
|
|
0 0
1581
|
2000-óta vagyok Erstés de ez egyre rosszabb! Sosem volt sem vásárlási limit sem kártya használati limit a kártyán és egyszer csak azzal szembesülök hogy felhív az egyik telefon szolgáltatótól hogy mikor akarom befizetni a számlám! Mondom neten keresztül befizettem! Válasz hozzájuk nem érkezett meg! Közben voltam a gyógyszertárban nem tudtam kártyával fizetni! Go haza telebank hogy mi van? Igen látjuk kártya használati limit van! Mondom akkor kérem megszüntetni! Válasz azt csak 48- órára lehet utána vissza áll a napi 5-db vásárlásra és az 5-db készpénz felvételre! Sosem kértem ilyet. Ők eldöntötték hogy ez nekem elég!? Következő mi lesz? Megmondják mit vehetek és mit nem? Majd arra fognak Hivatkozni ez a fogyasztók védelme! De az hogy nem tudtam kifizetni a gyereknek a gyógyszert meg mire lebeszéltem velük hogy mi van vissza mentem a gyógyszertárba és elintéztem addigra el is késtem a munkából az nem számít! Ezt nekem ki fogja megtéríteni? Bankhoz képest amilyen jó volt most annyira................................. ( tudok szó ismétlés nélkül káronkodni a pont helyén)
Samsung Galaxy S3 Neo |
|