Szia Tamás!
Sajnos hiába tennék fel fényképet, mert az enyém nem eredeti dobozban van és a túláram védője is egy modern 4A-es. ezen kívül be van építve a Greatz és az irányváltó kapcsoló.
A feltett harmadik képen a jobb oldalon lévő tekercs a túláram védő. Felette van a fekete gomb. A gomb alatt lévő bakelit lemezkeén egy fém érintkezőnek kellene lenni, ami az alul lógó U alakú lemezkébe feküdne bele. Ez a szekunder áramkörben sorosan van kötve a trafó tekercsével. A szekunder kimenetek:
szabályozott váltófeszültség 0- 14 ( 12 ) V -ig sínhez.
fix váltófeszültség 24 V váltókhoz.
A lógó lemezkék a szétesett túláram védő. A trafó szekunder tekercselése 2x 12 V. Ezek egymással sorban vannak kötve, tehát van a tekercsből két kijövő vezeték, ami össze van forrasztva. A két bármelyik másik egyszálú vezeték és a közösített között 12 V. van. Alapesetben a két egyszálú között 24 V. A tengely a szekunder tekercshez érintkező kefe. A másik hiányzó gomb egy STOP gomb, aminek benyomásával a szekunder áramkört meg lehet szakítani.
Sajnos egy feszültséget és ellenállást mérő műszer nélkül nem tudsz előre jutni. Mindenképpen meg kell keresned az egymáshoz tartozó szekunder tekercseket. A trafó primer oldala a vékony vezetékből készült tekercs, ami a te esetedben 220 V - ra köthető Ebben az áramkörben nincs biztosíték.
Mozdony:
Az Előre motorok univerzálisa, mind váltó, mind egyen feszültséggel működnek. Viszont nincs bennük egyenirányító, tehát a tápegység hiába ad le egyenfeszültséget, a mozdony mindig ugyanarra megy. Ezért be kell építeni ide is egy Greatz egyenirányítót az állórész körébe. A Greatz váltófeszültségű oldala a kefékre van kötve.
Jó bő lére eresztettem, de remélem érthető.
Üdv: Zoli