Nekem most pénteken volt az első fordulónap a Wizz (migrált CitiLife) kártyán. Számlakivonat még nincs, de látom a netbankon, hogy beterheltek késedelmi díjat (3887 Ft) és kamatot is. A teljes összeg beszedésével fizetek így ez nem is fordulhat elő.
Hívom az ügyfélszolgálatot ez, hogy lehetséges? Azt mondták, lehet rendszerhiba és vizsgálják.
Kérdezem, miért nem küldenek egy SMS-t, hogy tévesen terheltek díjakat? Megvárják, hogy minden érintett telefonáljon?
Azt válaszolták még csak ma jelezték, és nekik 30 napjuk van, hogy kivizsgálják és csak panaszt tudnak felvenni.
Ráadásul az SMS hirnök szolgáltatás díját is terhelték tévesen.
Erre készült 2 évig az Erste Bank?
Nem is a tévedésekkel van gond. Mindenki tévedhet pláne az elején, de ahogy ezt kommunikálják vagy inkább nem kommunikálják, az már szerintem több mint problémás.