axod00 Creative Commons License 2017.02.09 0 0 1552

Sziasztok!

 

Nem rég lettem Erstés, pénteken még máshol bankoltam, döbbentem vettem észre, hogy a héten banki munkaidőn kívül nem tudok átmozgatni pénzt a saját számláim között (folyószámla-folyószámla, folyószámla-takarék), ez csak másnap reggel teljesül (egyik nap 6-kor, másik nap fél 7)... Ez a 21. században elég erős, mennyire tudható ez be az egész heti citis átállásnak, vagy ez a norma és hétvégén és munkaidőn kívül nem juthatok hozzá a pénzemhez a takarékon, ha vészhelyzet van? Illetve az ügyfélszolgálat hétfő óta gyakorlatilag elérhetetlen, teljesen mindegy mikor hívom őket mindig hosszú várakozásról számolnak be és hogy hívjam őket később (majd hosszan várakozok és semmi)... Előre is köszönöm a tapasztalatokat, segítséget.