ShaReRe Creative Commons License 2017.02.03 0 0 360

Az energia és tárolására reagálnék. Egyrészt őt ismerve tuti, hogy Powerpack-ok lesznek az extra-extra energia eltárolására. Viszont afölött talán átsiklottál, hogy sűrített levegőt tárolna, de nagyon sokat. Egy szerelvény egy útjára cserélhetően lesz sűrített levegős palack, tehát abból kell tárazni rendesen.

Kanyar lesz, mi azzal a gond? Még sugarakat és nehézkedést is számolnak, illetve különböző sebességeket a pálya egyes szakaszain. Mivel kvázi légpárnás a cucc, el tud mozdulni a kapszula oldalirányban leküzdendő a kanyar fordító hatását. Vagy másra gondolsz?

Ami sztem nehézkes az ő megoldásában, hogy a gyorsító-lassító fokozat csak kb. 100km-ként lesz a csőben, de nagyon nagy pontossággal kell elkapja a szerelvény a "síneket". De belegondolva ez is megoldható egy-egy nagyobb résnyitású szakasszal, ahova tuti be tud manőverezni és azután három oldalról állandó mágnesek tartanák a kellő fizikai távolságot a kapszula saját és a csőben levő cuccok között.

Nem értem mi gondod a fékezéssel. A múlt vasárnapi 27 csapatnak is demonstrálnia kellett, hogy van jól működő fékjük. Megtették, szóval megoldható a dolog.

Előzmény: Platon (357)