Zoli1949
2017.01.31
|
|
0 0
3046
|
   Szervusztok Urak!
A lomjaim között az általam Sándor Béla gyártásának tulajdonított váltó miatt keresgéltem a hozzá passzoló sínt. Sajnos csak egy talpfát találtam, ami semmit nem bizonyít. Viszont egészen mást találtam. Tybycsoky a 2497 számú hozzászólásában feltett egy szörnyűségről készült képet. Akkor reagáltam rá, hogy a testvéreit én vettem anno egy lomistól. Itt vannak a testvérek maradványai. Írtam róla, hogy az Előre zsámolyok, kerekek, ütközők és kuplungok miatt vettem meg nagyon olcsón. A kocsik között volt egy nyitott teherkocsi és egy személykocsi is. Azok viszont már az enyészeté lettek.
Ezzel le is írom Gyurka prototípus teherkocsijával kapcsolatban a végső konklúzióm:
Olcsóbb volt annak idején ezeket a dolgokat megvenni, mint egy kasznit. Ellenkező esetben a szörnyűségeket készítő "ügyeskezű nagypapa " biztosan úgy tett volna, ahogy Tibi írta.
Ezzel én is túltoltam a dolgot és részemről befejeztem ezt a témát.
Üdv: Zoli |
|