Econell99 Creative Commons License 2017.01.28 0 0 9321

Ha a 10-es a Nyugati Kiskörútra kerülne, akkor az TEVA-Segner tér szakasz kapcsolata még megoldható lenne a 13-assal, csak ebben az esetben sűríteni kellene a 13-ast. Egy másik megoldás az lehetne, hogy a 10-es Bethlen-Mester-Pesti-Segner-Hatvan-Nyugati kiskörút útvonalon járna, bár így nem érintené közvetlenül az OTI-t. Egyébként is, szerintem a Segner tér rontja a mostanság oly nagyon szajkózott intermodalitást. Csak a trolik végállomását hagynám itt. Szerintem az itt végállomásozó járatokat meghosszabbíthatnák a Nagyállomásig (elvégre a 17-es vagy 33-as buszok nem vennék el ezzel a villamosok forgalmát), az átépítés után, a józsaiakat meg visszavághatnák a Doberdóig egy Békessy-Kartács hurokban a csatlakozások miatt.

Egyébként a Segner teret nem lenne értelme úgy átalakítani, hogy legyen egy megálló a Pesti vagy a Kishegyesi út felé buszoknak (22-es, esetleg a jövőben 42-es, 46-os) is, mert a Hatvan utca 57. megálló kb. semmire sem jó.

A tömegközlekedési sáv problémájának megoldása egyszerű: rendőröket állítani ki az érintettek utakra, akik egy türelmi időszakig (2-3 hét) csak figyelmeztetnének, utána büntetnének. Nem lenne ez bonyolult. :)

Előzmény: marky-511 (9320)