Nekem érzésre az Almerából egy kis vas hiányzik még egyébként. A váltó kapcsán azt érzem hogy nem túl masszív szerkezet, kicsit franciás (bár lehet annak a következménye hogy a facebook-os csopiban is riogatnak hogy szar a váltó, szétesik stb)....
Vezettem H Astrát, az mint ha egy tank lett volna :) Bár valahogy a Nissanba jobb volt beülni, kicsit élettel telibb a vas. Ami nagyon zavar az Almerában az a zajszigetelés, illetve annak kb. teljes hiánya. Ha már relative keveset forog, legalább csendes lehetne. Egyszer ültem (pályáztunk) egy 1,4-es Corollával, az se csendesebb feltétlen, talán a motorja volt hangos (4000 rpm/130 körül), de a többi (futómű, szél) talán jobb volt.
Nagyon kicsi a hátsó lábtér, az a fura hogy szülők Ignisébe nagyjából hosszban úgy fértem el mint az Almerába, pedig hát tengelytávba 20 centi difi óriási (tudom, magasabb építés előnye).
Az első 3 fokozat lehetne rövidebb talán, akkor nem lenne ez az oda lépek és semmi nem történik effekt :D