A repulokrol annyit sem tudok, mint az autokrol, de azokat nem hoznam ide peldanak, mert azok nagyon messze vannak az altalanos felhasznalasu autoktol. A pilotak is igen jol kepzett "gepeszek" egy B kat. jogsival rendelkezo atlag soforhoz kepest.
Az egyedi peldat azert hoztam, mert ket azonos (majdnem azonos) motorral szerelt Opelt vettem ujonnan, az egyik ovatosabb hasznalat mellett is beszart. Elvileg nem volt vele gyartasi problema, meg a jobszamat is visszakerestek, azt is tudtuk ki rakta ossze stb. A felhasznalo pedig azonos volt.
Termeszetesen hasznalat alatt kopnak a mechanikus szerkezetek, de, ha jol vannak meretezve, akkor nem kopnak el olyan hamar, ha megfelelo anyagokat hasznalnak, tartosabbak, ebben vannak komolyabb kulonbsegek, es itt szoktak elverezni a szerkezetek. Vastagabb henegerfalak, a hengerek kozotti gatak, a vastagabb, nagyobb tomegu hengerfej nehezebben vetemedik, kopik. Nyilvan ezek novelik a tomeget es a gyartasi koltseget.
A korszeru motorok, valtok, kuplungok szabalyozzak magukat, nem lehet oket tulporgetni.
A fizikanak biztosan nem mond ellent, legfeljebb osszetettebb a magyarazata, de, ha keveset hasznalnak egy autot, "tulkimelik", az sem tesz jot neki, hosszu tavon.
Az eredeti kerdesre visszaterve, nekem ugy tunik a VW eleg jol megepitett kocsikat gyart.