Ha jól tudom akkor a VAG autói is páramentesen vannak lezárva, de nem fóliával hanem az ablakemelő alaplapja van körbeszigetelve és minden nyílás, vagy átmenő elem dugózva egy speciális dugóval vagy átvezető elemmel. A belső oldalról nem tud levegő bejutni az ajtóba, de a lemez külső oldalára talán le is csapódhat a pára, de annak megvannak a kivezető nyílásai.
Az én esetemben a hiba a külső kilincset és a zárat összekötő elemnél van valahol és ezt nem hajlandóak felfogni és kibontani szemrevételezésre. ...vagyis eddig nem voltak hajlandóak, de most vagy megcsinálják vagy leíratom velük, hogy nem hajlandóak megcsinálni és miért nem, azután jogi útra terelem a dolgot!
Az esetemben a bal oldali ajtónál a tavalyi viszonylag enyhe télen jelentkezett a hiba egyszer, de akkor még, és idén is első két alkalommal a kilincs nem blokkolódott, csak az összekötő elem szorult meg nyitási állapotban és a zárat is nyitott állapotban tartotta, ezért nem csukódott az ajtó, ha a külső kilinccsel nyitottam. Azután már az utóbbi 4-5 alkalommal már a külső kilincs is blokkolódott, és nem mozdult meg, csak a lemez deformálódott az ajtón.
Idén már a jobb első ajtó is produkálta kétszer, hogy nyitás után azonnal csak kipattant a nyílásából, de mindkét esetben a 3.-4.-ik becsukási kísérletre zárva maradt és onnan működött rendesen. Szóval már annál az ajtónál is megjelent a hiba és valószínűleg ott is súlyosbodni fog!