Rőth Sándor Creative Commons License 2017.01.21 0 0 9672

Van egy sokat futott Astram, ha jol emlekszem holnap lesz husz eve, hogy ujonnan vettem. Sosem kimeltem, szamtalanszor leszabalyozasig huzattam tobb fokozatban is. Teglat, cementet, es minden egyeb ganet szallitottam vele. Semmi baja, esztetikailag is kifogasztalan. Volt elotte egy masik, azt is ujonnan vettem, 14 ezer kilometernel kezdottek vele motorbajok, pedig azt talan meg kimeltem is. Nem irom le a torturat, a lenyeg sosem javult meg, ahogy lejart a garancia eladtam egy Opel kerskedesnek. 
A Passzattal sem banok kesztyus kezzel, olajat inkabb 40 ezrenkent cserelek, mint harminc, a vezermuszijjat is tulhordom egy kicsit. Abbol indulok ki, a gyar inkabb pesszimistabb ciklust ad meg, hogy vedje magat. Semmi baja annak sem. Nem szoktam a turbot huteni. Ha arra kulon figyelni kene, akkor bene kene lenni a kezelesi utasitasban. Szerintem, es megint hangsulyozom ez maganvelemeny, ezeket a hetkoznapi autokat hetkoznapi felhasznaloknak adjak el. Nem sok not erdekel a turbo, vagy a hengerfej hoterhelese, a nyomatek karakterisztika, vagy a kettos tomegu lendkerek, kuplung, stb. Nem lehet egy jarmu elettartamat, vagy minoseget a felhasznalo szakertelmere bizni. Annak akkor is jol kell mukodnie, ha felhasznalo egy kicsit, felelotlenebb, szerencsetlenebb, vagy hulyebb, esetleg a klima, ut, terepviszonyok rosszbbak, mint egy nemet autopalyan nyaron eso utan, amikor frissen felszaradt az aszfalt, Sebastian Vettel alatt. 
Sokat jarok kulfoldi repulotereken, gyakori a Passat, Mercedes E, a soforok alatalaban nem felto tulajdonosok, hanem bevandorlo alakalmazottak, nem vigyaznak annyira kocsira, es megsincs veluk annyi baj, mert jo a konstrukciojuk. 

 

A noket nem tartom rosszabb soforoknek, csak altalaban kevesbe erdeklik oket a muszaki dolgok, mint a ferfiakat.

Előzmény: Octi19 (9670)