Egyébként kajak oda kéne figyelni a folyadékok időszerű cseréjére..Nekem amikor meghalt a szervószivattyúm (asszem Bazer kollega segített ki) kicseréltem, de a hidraulika olajat nem..Nem is tudtam mennyi kell bele megaztán örültem hogy vagy bő 2 hónap után lesz szervóm.Pedíg ami olajat felfogtam, valamilyen darabkák voltak benne..
A szervószivattyú csere után a felső cső izzadt mire komolyan vettem, ráfolyt a generátorra, meg is halt..Csúszógyűrűk kuka,akkor már csapács csere is+szénkefék.Szóval jól be lehet szopni hiába az új Ogyűrű szivárgott a g.. i Teflonszalaggal raktam össze a végén kínomban.Azóta mukogy.
Viszont ha tekerek egyet jobbra,aztán hirtelen balra,akkor full bekeményedik a kormány...Tuti ott is valami elálja az olaj útját vagy faxtudja nem vagyok szerelő, de mindenesetre szlalomversenyen nem fogok indulni így.. 😃. Tavasszal ki..om belőle az olajat csak nincs megint szívem megbontani a rendszert..
Valaki ötlet hogy szokták ezt leszívni?Valami vákumszivattyúval a tartályból,és úgy kijön full? Fingom nincs..