Sziasztok!
Tudnátok esetleg segíteni egy "vészüzem" problémával ?
A probléma egy 1.6 os berlingoval lenne (DV6ATED4), most esett at az auto egy vezérlés cserén.
cserélt alkatrészek:
vezéműszíj szett
vezérmű lánc (ami a 2 vezérműtengelyt összeköti)
ékszíj szett
a vezérmű lanc cseréjéhez , meg kellett bontani a szelepfedelet , ezért ugye a porlasztók is kikerültek a motorból.
miután az autó össze lett rakva , minden flottul ment kb 50 km-ig. Az autó vészüzembe kapcsolt és elvette az erőt a motorból.
azóta már az EGR szelep elektronikája ki lett írva a computerből, a szelep maga már 2 éve le volt "dugzva", minden hiba nélkül.
LEXIA diaggal át lett nézve az autó, de nem íródott releváns info a hibakódtárolóba.
rá tudnátok nézni, a screenshot-okra , hogy mi okozhatja a "tiltást" ?
az EGR fesz. és a izzító hiba , már a szervíz előtt is benne volt . Ezért nem gondolták h ez okozná a vészüzemet.
van turbónyomás , csak közel sem akkora a nyomaték az autóban mint előtte. (nem szívódiesel hatás)
termeszetesen a fogyasztás is megugrott 5.5 l/100km --> 8l/100km re. A diados srác szerint ez a vészüzem miatt van.
a MAP, MAF szenzorok elméletileg működnek.
http://indafoto.hu/rfoldi/image/24812747-e3fef1db/user
http://indafoto.hu/rfoldi/image/24812745-befc31f8/user#nagyitas
http://indafoto.hu/rfoldi/image/24812743-f3bc61d0/user#nagyitas
http://indafoto.hu/rfoldi/image/24812741-c2d87784/user#nagyitas
http://indafoto.hu/rfoldi/image/24812739-1f89e34d/user#nagyitas
http://indafoto.hu/rfoldi/image/24812737-5a1e5330/user#nagyitas
köszönöm a válaszokat.