Megpróbálok.
Mellékesen: az egész "beruházást" végigélveztem, mint közlekedő és nyitott szemmel járó állampolgár, naponta többször is.
"A beruházás eredményeképpen a gyorsjáratok 17, a személyvonatok 5 perccel hamarabb teszik meg az utat."
Nem igaz - próbáld ki!
Azon túl, hogy Pilisvörösvártól a Nyugatiig munkakezdéskor és munkavégzéskor olyan tömegnyomor van, hogy lemaradnak (nem férnek fel) az utasok. Többször meghibásodás miatt egyszerűen nem indítanak el a menetrendben szereplő járatot.
Ez még NOL, de minden úgy igaz:
http://nol.hu/gazdasag/elatkozott-vasut-esztergomban-tul-nagyot-igertek-1583119
http://valasz.hu/itthon/igy-nez-ki-a-44-milliardos-vasutvonal-114925
http://www.pilistelevizio.hu/fooldal.php/tag/vasut/
http://24.hu/belfold/2016/01/05/hova-lehet-ezt-meg-fokozni-hol-a-hatar-elhasalt-a-44-milliardos-vasut/
"Eredményes közbeszerzési eljárás után megkezdhetjük a Budapest-Esztergom vasútvonal villamosítását."
Az eredeti tervben és összegben már benne volt a villamosítás olyannyira, hogy az oszlopokat fel is állították, csak a drót hiányzik róluk.
Biztos kell még sokminden, de ha a pálya és az eddigi 44, akkor a drót és a trafók meg egyebek 33-ért nagyon soknak "tűnik".