Háténimmárkitválasszak? Creative Commons License 2017.01.12 0 0 742

Megpróbálok.

 

Mellékesen: az egész "beruházást" végigélveztem, mint közlekedő és nyitott szemmel járó állampolgár, naponta többször is.

 

"A beruházás eredményeképpen a gyorsjáratok 17, a személyvonatok 5 perccel hamarabb teszik meg az utat."

 

Nem igaz - próbáld ki!

Azon túl, hogy Pilisvörösvártól a Nyugatiig munkakezdéskor és munkavégzéskor olyan tömegnyomor van, hogy lemaradnak (nem férnek fel) az utasok. Többször meghibásodás miatt egyszerűen nem indítanak el a menetrendben szereplő járatot.

 

Ez még NOL, de minden úgy igaz:

 

http://nol.hu/gazdasag/elatkozott-vasut-esztergomban-tul-nagyot-igertek-1583119

 

http://valasz.hu/itthon/igy-nez-ki-a-44-milliardos-vasutvonal-114925

 

http://www.pilistelevizio.hu/fooldal.php/tag/vasut/

 

http://24.hu/belfold/2016/01/05/hova-lehet-ezt-meg-fokozni-hol-a-hatar-elhasalt-a-44-milliardos-vasut/

 

"Eredményes közbeszerzési eljárás után megkezdhetjük a Budapest-Esztergom vasútvonal villamosítását."

 

Az eredeti tervben és összegben már benne volt a villamosítás olyannyira, hogy az oszlopokat fel is állították, csak a drót hiányzik róluk.

Biztos kell még sokminden, de ha a pálya és az eddigi 44, akkor a drót és a trafók meg egyebek 33-ért nagyon soknak "tűnik".

 

 

 

Előzmény: Törölt nick (682)