Limbós Tomi Creative Commons License 2017.01.11 0 0 48612

Szia Hobbi-Fotós!

 

Köszönöm szépen a válaszod! Pontosan így működik az én autómnál is, sok város, klímázás vagy hegymenet miatt megy fel 90 C-ig a vízhőmérő mutatója, de utána mindig szépen visszahűl az eredeti tartományba!

 

Nálam még nem volt a gázolajszűrőnél ilyen jelenség, viszont a szerelőm mondta nekem, hogy tipikus levegősödési helye a 2.1 TD motornak a gázolajszűrőből az adagoló felé tartó csővezeték szűrőházban lévő "O" gyűrűje, ami idővel elöregszik és okozza ezt a jelenséget!

 

Az én autómnál is voltak indítási problémák, amit egy ízben az adagoló (nekem Bosch VE-re van átalakítva) és a gázolajszűrő közötti gázolajcső elöregedése, második ízben az adagoló tömítéseinek elöregedése okozott. Mindkettőt rendbehoztam / rendbehozattam, azóta - lekopogom - pöccre indul a kocsi! A ma reggeli -15 - ben kétszer indítottam azért a még könnyebb indítózásért, de hála Isten, szépen elindult. 

 

Én a helyedben átnézném a flexibilis üzemanyag csöveket (a kézipumpától az adagolóig) is biztonságképpen, nehogy legközelebb az tréfáljon meg! Én az első levegősödésnél lecseréltem a többi  csövet is és tettem bele visszacsapó szelepeket a rendszerbe (ha jól emlékszem 2.200 - 2.500.- Ft között volt egy darab)!

 

Szép napot! 

Előzmény: Hobbi-Fotós (48601)