KDanee11 Creative Commons License 2017.01.08 0 0 19991

Sziasztok!

 

Az enyém hidegen katasztrófálisan indul. Illetve könnyen indul, csak elkezdi rángatni magát össze-vissza és egyenetlen a járása.

 

Leginkább ez a videó adja vissza az egyenetlen járást, de az enyém sokkal durvább:

 

 

 

A srác szerint ez volt a megoldás, de nem igazán tudom értelmezni:

 

"I have fixed it. It was the diesel pump. I went to the BMW garage who wanted to charge me around 2000E for installation of another Diesel pump. But, I couldn't afford it so just opened the idler which is located at the top part of the diesel pump, cleaned it and reinstalled it. Now it has been almost one year since it runs great.

 

The actuator is the electronic part of the injection pump. It's simply the top part of the pump that you can take apart and clean or replace with a new unit. In my case, cleaning did the job.

 

Everything inside the actuator. Once you open it up, you will see the dirt that builds up in there."

 

Valami adagoló tetején lévő aktuátorról beszél, de fogalmam sincs, hogy az micsoda és hol van. Valakinek ötlet?

 

Más: Lemértem a városi fogyasztást is, rengeteg hidegindítás, rövid távok, melegítések: 12 liter. Ez dupla annyi, mint az országúti fogyasztás.

 

Ja, még valami. Tegnap a Pajeroba belefagyott a shell-v-power gázolaj. -18 fok volt. Tavaly ugyanezt eljátszotta már egyszer. Senkinek sem javaslom a shellt.

 

B.U.É.K.!