Nagyon köszönöm a válaszokat mindenkinek!
Pipa Úr,
Elég elszomorító, az indexes közösség és az adminok hozzáállása. A FB csoportba bevegyülök hamarosan. Az azért igaz, hogy a PUG dízelekkel kapcsolatban nem hallottam még szerintem konkrét kritikát, csak a mindenki által közismert általános elítélést a francia gyártmányokkal kapcsolatban, így üdítő a tudat, hogy a dízeleik megbízhatóan ketyegnek.
nebancsa,
Én is úgy gondoltam, hogy egy közel 17 mázsás masinához a 2.2-es erőforrás talán nem a legmegfelelőbb. A thecaryoudrive.com oldalon összehasonlítva a 2.2 és a 3.0 benzinest, a fogyasztás adatokban csupán pár tized liter az eltérés. Ugyanakkor belátható, hogy a 158hp@217Nm kontra 207hp@285Nm ugyancsak a 3.0 mellett szól.
Tekintve, hogy kishazánkban nem kifizetődő a száguldozás és egyébként is kifejezetten jogkövetőnek tartom magam, úgy gondolom, hogy a végsebesség adat nem releváns. Azonban annak volna értelme, hogy az autó nyomatékgörbéit átszabassam? Hiszen többet érhet, ha a 3750-es fordulattartománynál még alacsonyabbról képes húzni. Nem?
gsis koolléga,
Hasznos az infó. Nyilván az az egyik kinézett darab, hiszen Pesten lakom (még, ugyanis annak ellenére, hogy mérnökként nyilván nem minimálbért keresek ugyan, de sajnos nem is 3k a nettóm, az albérlet árak hazakényszeríteni látszanak vidékre :( ), de az egyel azelőtt található pécsi darab is felkeltette az érdeklődésem. Főleg a garancia megléte (bár nem tudom, mire vonatkozik) és a szervízháttér, csak azért elég messze van.
Ugyanakkor megjegyezném, hogy szakmabeliként, Injektor.hu-ék engem meggyőztek a szakértelmükről a cikkek alapján. Úgy gondoltam, hogy probléma esetén elsőként ők jönnének számításba, ha meglenne a cicus, sőt talán felkérném őket, egy állapotfelmérésre, ha a 3 A masináját nézném ki.
Kinek milyen tapasztalata ill. véleménye van velük kapcsolatban? (mármint nem a 3A-val kapcsolatban, de róluk is jöhet infó)