BIGYO4 Creative Commons License 2016.12.29 0 0 7965

Hát...- amivel nem kezdünk mondatot - nehéz kérdés. Az utóbbi 20 évben szinte csak dízelekkel járok.

Van egésyen kicsi (800-as) és egy 2.2 HDI 607-es. Az enyém 2001-es évjárat, automata. Már megkezdte nálam az 5.évét. Emlékezetem szerinti javítások: 2 db trapézgömbfej, stabilrúd szílentek,

hátsó 2 db stabpálca, hűtőcsere, klímakompresszor csere, hosszbordás szíj és görgők, alsó ékszíjtárcsa csere, meg persze az olajak, fékek és 1 db ABS jeladó beázás miatti tisztogatás. . Ja, és a bal első ablak mechanika.

Ami vélhetően közös a benzinessel, az a futómű cuccok, az ablakmozgató mechanika, stabilrúd,

és a jellemzően emelgetésektől a támasztásoknál küszöbök megrogyása, elrothadása. Ez küszöbcserével orvosolható.

Peugeot autót a hagyományok szerint azért vesz az ember, mert talán a legjobb dízelmotorokat gyártja. Benzines peugeotban csak vendég voltam :)

Egyébként az elektromos bizonytalanságok vélhetőleg ennyi idős korára kiküszöbölésre kerültek, nálam amit mutatott (izzó kiégett, részecskeszűrő, ABS,) az mind valós hiba volt. Amennyiben a fogyasztás nem szempont, jó választás lehet a nagyobbik benzines. Bár én nem vennék ebben a tipusban benzinest. Illetve nem ebben a tipusban venném a benzinest. De ez csak az én véleményem :)

Mindent összevetve nem bántam meg, 2001-es évjárat és lassan 5 éve nálam - napi használatban -

szépen teszi a dolgát. Városban és hosszú külföldi utakon egyaránt. Jó vétel volt.

Előzmény: HP Master (7963)