pozotds Creative Commons License 2016.11.18 0 0 19742

Szia! Elvileg hallanod kellene a különbséget,ha lehúzod a csatit akkor kerregősebben kell hogy járjon. Ha jól tudom ez minden üzemállapotban dolgozik ,ugye ez állítja a hőmérséklet ,fordulatszám stb. függvényében a dinamikus előtöltést. Én is most ezzel a részével szívok ,nekem beírt egy 10-es hibakódot (szolenoid szelep szakadt) ,holnap nézünk rá ,mert eddig csak annyit sikerült kideríteni hogy a szolenoid szelep csatijánál jó az ellenállás ,lehet az ECU-ig már nem megy el a jel (sajnos a főtengely jeladóval is ugyanez volt és ott a kábel volt szakadt). A hibajelenség az hogy nagyon keményen jár és 0 fok alatt egyszerűen nem akar beindulni csak nagyon sok tekerésre. Géppel ilyenkor az előtöltés is 10 fok felett van. Van amúgy valakinek esetleg tapasztalata hogy ha az ellenállása jó ,attól még lehet rossz a szelep? Meg ahogy látom 1995/01-től más cikkszámon fut (bár egymás váltói) ,van esetleg valami különbség? A chippelésről meg annyit hogy mi chippeltünk 18 tds-t is és 25 tds-t is . Sokkal használhatóbb lett az autó ,már alacsonyabb fordulatról megindul és a fogyasztása nem változott. A saját autóm (525TDS) elment így kb. 50 ezret ,ekkor elkezdtünk játszani a turbónyomással (ezt nem kellett volna) .Fel lett rakva 1.4 bar-ra ,iszonyatosan ment az autó ,de néhány sietős autópályázás után hengerfejes lett :( A barátom 525 TDS-e ugyanezt a programot kapta meg ,neki nem lett bántva a nyomás és a mai napig vígan üzemel az autó ,Németbe jár vele rendszeresen (560eKM!) A 318 TDS dettó ,semmi gond vele .A 318 TDS is sokkal autózhatóbb lett. Persze ezt is ésszel kell és nem szabad elfelejteni hogy ez nem TDI ,meg benzines autó ,szóval érzékenyebb. Mi úgy is írattuk meg a vezérlőt hogy 3500-as fordulatig lett emelve a mennyiség ,afölött a gyári értékek maradtak.

Előzmény: cc900s (19725)