R!ck4 Creative Commons License 2016.11.12 0 0 10952

Akkor ezek bizony maguknak is hazudtak, mert egyrészt kettőnél  megvolt a papír, hogy milyen km állásnál, mikor mit csináltak az autón, ezeket el is hoztam,  és pont az a kettő volt problémás,  ott volt minden feketén- fehéren minden, a kuplung, a lengéscsillapító, a féktárcsa, stb,  másrészt a kettő közül az egyiknél egy hűtőcsere volt 1 éve, meg egy most nálam, de ettől függetlenül a termosztátcserék miatt  mindháromnál 2x volt   újrafagyállózás  nálam.

 

Hát igen, amelyik magának újonnan veszi, és ez a munkaeszköze, ráadásul nem állhat egy napot sem, mert addig nem tud dolgozni, és amúgyis évente viszi műszakira, az pont analógia azzal, hogy nem szokásuk karbantartani az autókat.. :-)))

És ezek a kocsik nem leamortizáltak, mindössze a tacistörvény miatt 10 éves koruk után nem lehetnek taxik.

 

Én ismerek kb 100 taxist, mert cng injektorokat is hozok kintről, és sok cng-s taxi van pesten is, beszélgetek velük eleget, ezokból kicsit másképp látom. Azon túl, hogy neki az autónak rendben kell lennie kívül- belül, 300 ezer km után is lesz különbség a megkímélt, vidéki családtól származó, meg a taxis verda között.  Ezek ugye reggel beülnek, mennek napi 2-300 km-t, ennyi távra jut egy hidegindítás, nyáron a klíma miatt megy a motor, télen a fűtés miatt, tehát sose hűl ki, nincs hidegüzemi kopás, és mivel városban járkálnak, még kőfelverődés sincs.

 

Ehhez képest  a  vidéki család  megveszi részletre  a suzukit újonnan, és a szomszéd városba járnak át dolgozni, reggel 8 km hidegüzem oda,  este 8 km hidegüzem vissza, esetleg előtte 2 km után leállítás, mert óvoda, stb, 200 ezernél már kopottabb, mint ezek 350-nél. Jó a teszkós olaj, jó az okosba megcsinált ez-az,  csak olcsó legyen, jó a bontott cucc is. Vihet vele szalmabálát, lemosni se kell mindennap.

 

Amúgy ez a dolog, hogy eldugul a fűtőradi,  sok autónál megtörténik a legjobb szándék, és a leggondosabb gazda ellenére is.

 

 

De mindenki azt hisz, amit akar.

Előzmény: sebike05 (10951)