Akkor ezek bizony maguknak is hazudtak, mert egyrészt kettőnél megvolt a papír, hogy milyen km állásnál, mikor mit csináltak az autón, ezeket el is hoztam, és pont az a kettő volt problémás, ott volt minden feketén- fehéren minden, a kuplung, a lengéscsillapító, a féktárcsa, stb, másrészt a kettő közül az egyiknél egy hűtőcsere volt 1 éve, meg egy most nálam, de ettől függetlenül a termosztátcserék miatt mindháromnál 2x volt újrafagyállózás nálam.
Hát igen, amelyik magának újonnan veszi, és ez a munkaeszköze, ráadásul nem állhat egy napot sem, mert addig nem tud dolgozni, és amúgyis évente viszi műszakira, az pont analógia azzal, hogy nem szokásuk karbantartani az autókat.. :-)))
És ezek a kocsik nem leamortizáltak, mindössze a tacistörvény miatt 10 éves koruk után nem lehetnek taxik.
Én ismerek kb 100 taxist, mert cng injektorokat is hozok kintről, és sok cng-s taxi van pesten is, beszélgetek velük eleget, ezokból kicsit másképp látom. Azon túl, hogy neki az autónak rendben kell lennie kívül- belül, 300 ezer km után is lesz különbség a megkímélt, vidéki családtól származó, meg a taxis verda között. Ezek ugye reggel beülnek, mennek napi 2-300 km-t, ennyi távra jut egy hidegindítás, nyáron a klíma miatt megy a motor, télen a fűtés miatt, tehát sose hűl ki, nincs hidegüzemi kopás, és mivel városban járkálnak, még kőfelverődés sincs.
Ehhez képest a vidéki család megveszi részletre a suzukit újonnan, és a szomszéd városba járnak át dolgozni, reggel 8 km hidegüzem oda, este 8 km hidegüzem vissza, esetleg előtte 2 km után leállítás, mert óvoda, stb, 200 ezernél már kopottabb, mint ezek 350-nél. Jó a teszkós olaj, jó az okosba megcsinált ez-az, csak olcsó legyen, jó a bontott cucc is. Vihet vele szalmabálát, lemosni se kell mindennap.
Amúgy ez a dolog, hogy eldugul a fűtőradi, sok autónál megtörténik a legjobb szándék, és a leggondosabb gazda ellenére is.
De mindenki azt hisz, amit akar.