deepslim Creative Commons License 2016.11.07 0 0 26169

én azt olvastam hogy felújításkor a hengereket egymáshoz képest párhuzamba marják, gyár által megadott max méretben, hogy ugyanakkorák legyenek a térfogatok és hogy egymásra tökéletesen párhuzamosak legyenek a dugattyúutak. szerintem század, esetleg ezredmiliméterekről van szó, hogy egyenletes legyen a hengerfal. nagyon precíz cnc gépekkel tudják ezt kiképezni ami k.rvadrága. a méretek módosulásával új dugók, gyűrűk, és a hengerfej megmunkálására is szükség van, valamint új tömítés, szelepvezérlés, meg még amire nem gondolok a józan szakmunkás eszemmel. klappolnia kell mindennek külömben kompresszióvesztés, tömítetlenség lép fel ami teljesítményvesztéssel jár.. nálad az olaj bejut az égéstérbe, de hogy ennyire? nemsemmi. fájó lehet belátni, de lehet hogy elba*tak valamit. garanciát nem vállaltak rá? nem tudom hogy lehetne helyrehozni mások balfa*ságát úgy hogy ne költsd rá a fizetésed... sajnállak.. én nem tudnám mihez kezdjek... :(

Előzmény: Bala! (26167)