Egyszeruen meg lett furatva a motor, es a Bertaek keszitettek uj dugot bele. Bele trafaltal, mert Skodri 120-as gyurusorhoz kertem a dugattyut.
Ez a fotengely, es hajtokar egy dizel motorba is elmenne. Az miatt ne aggodj.
A karbi az optimalis 14-16kglevego/1kg benzin kevereket igyekszik eloallitani.
Mindegy mekkora a motor, ezt az aranyt keri.
De esetunkben hiaba tobb hengeres, egyszerre csak egy hengert tolt, az pedig 305ccm.
Az E85-rol: 85% szesz, es 15% benya kevereke. Az oktanszama 100 folott van.
Ez esetunkben mindegy, mert a kompresszioviszony 5,5:1-hez. Ez meg a 60-as oktanszamu mosobenzintol se kopogna. Viszont a 1kg szesz csak 9kg levegot ker, hogy jol mukodjon a motor. Ezert eszik belole tobbet. Szerintem Robi trakija sokat kap, es ezzel kompenzal, hogy a keverek kozelebb legyen az optimalishoz. En P126-os karbival uzemeltettem a trakit tiszta E85-el, es nagyon szepen ment vele. Fuvokat kellett cserelnem hozza.