Stetten Creative Commons License 2016.11.05 -1 0 2888

Miert adtad el Stetten? Csak nem azert mert nyugat-Europaban elsz ahol kivannak tiltva a kornyezetszennyezo,

Nincsenek kitiltva. Ha annyira ki lennének tiltva, eladhatatlan lenne. Ehhez képest egy nagyon keresett tipus mind a mai napig.

Azért adtam el, mert a 3-ik autó volt a családban. Arra vettem hogy ha épitkezem, legyen mivel cipekedni. Már nincs rá szükségem. Köze nincs az eladásnak a környezetvédelemhez vagy az adóknak. Ha a környezetvédelmet meg az adókat néztem volna akkor az A8 3.0 TDI-nek kellett volna mennie. Évi 1200€ csak a környezetvédelmi adója. Beszélhetünk mi itt arról mi van az osztrákoknál, meg az olaszoknál, a fórumozók 99%-a Magyarországon használja ezeket az autókat. Ott meg föleg nincs kitiltva sehonnan. Szmogriadóban sem azt nézik kinek milyen autója van, hanem milyen rendszáma. (páros/páratlan)

 

Magasabb az adoja es biztositasa mint a fiatalabbnak.

Nem korfüggö, legalábbis Ausztriában nem. Szerintem a magyaroknál sem.

 

Csak majd amikor a magyar kormany is beint, lesz itt siras-rivas... Mivel az unios szabalyozast nem lehet sokaig halogatni.

Majd ha az EU ad hozzá uniós szintü fizetést is a magyarnak hogy a magyar gk park is átlag 4-6 éves legyen, majd akkor tud követelözni, addig nem. Tudod elö lehet írni a szegény embernek hogy holnaptol teljen neki modern környezetkímélöbb autóra, csak nem érnek vele semmit. Szabályozással nem lehet a szegényböl gazdagot csinálni.

 

Vagy folytassam, hogy magyarban szinte majdnem minden taxi dizel, tobseguk reszecskeszuro mentesitett!

Folytathattad volna olyan országokkal is akik sokkal nagyobbak mint mi, de a kiotói egyezményt alá sem írták. Ott van mindjárt az USA, ahol egy elövárosban több autó van mint Magyarországon összesen. Persze benzines. Na de ne mindjárt 1.3-as vérszegény motorokra gondolj, hanem inkább 4-7000 köbcentis benzinzabálókra. Európai szinthez képest negyed áron van a benzin, az autóknak adója gyakorlatilag nincs. Semmivel nem kényszerítik az amerikaiakat a környezettudatos autózásra. Egy rakás államban müszaki vizsga sincs. 

Beszélhetnénk még Indiáról és Kínáról ahol szintén nem a környezetvédelem van az elsö helyen. Gyanítom hogy az oroszoknál sem. Erre nekünk a kis picsa országoknak akarjátok megmagyarázni, hogy mennyire fontos a környezetvédelem. Enyhén szólva is nevetséges. Álszent dolognak tartom ezt a környezetvédelmet. Gyakorlatilag az a lényege Nyugateurópában hogy nyugodtan szennyezd a levegöt, csak fizess érte nekünk jó sokat...  Ott van mindjárt az autápályán bevezetett IG-L aminek az a lényege hogy 80-ra vagy 100-ra leveszik a sebességhatárt. (Az az aprócska tény senkit nem érdekel, hogy az autós pont azért fizet hogy mehessen legalább 130-al). Ha gyorsabban mész 2000€-nál kezdödik a környezetvédelmi bírság. Az 1.3-as benzinessel pont ugyan annyira büntetnek mint a 4.2TDI-vel. Söt, elárulom hogy büntettek már meg tisztán villanyhajtású autót is "környezetszennyezésért".  Vicc és pénzbehajtás az egész.

 

Most szepen mindenki bevasarol a sose romlik el 20 eves autokbol, es utana nehogy megint a szegeny embereken csattanjon az ostor.

Mi az hogy "most"?  Ezeket az autókat 5-10 éve is vették, és ma is veszik. Pont a tartássága/megbízhatósága miatt, amire a kispénzü embernek szüksége van. Melyik az az 1.3-as benzines autó, amiböl tömegével látsz müködöképes példányt 20 évesen?  Mi lenne egy öreg A4 b5 1.9 TDI alternatívája? Szerinted egy Fiat 500-assal mit érne egy négytagú család?

 

Előzmény: Jzsmbzmbnnd (2880)