Sziasztok,
én másfél éve vettem egy osztrák gépet, átírva megállt 1millió felett picivel, ráöntöttem még 120e ft-ot a kötelező szervizekre Matyinál Százhalombattán.
Azót a ajárgány jó teljesít, én elégedett vagyok vele, főleg városban jár vele az asszony, én motorozom :-) Átlagban 8-8,5l a fogyasztása, klíma jó, termosztátot most cseréltem, így a fűtése is patent lett.
Hibák eddig aszétrohadt és nem ismert gyári hibája a hátsó lengőkarokkal, bontottan írtó szerencsével gátlókkal együtt 10e ft/oldal áron tudtam venni nagyon szép párat, lekezeltem őket és most azokon fut a szekér. Eszement árakkal találkoztam, szégyelltem a jó vételt :-D Aztán kiderült, hogy az ABS jeladók is berohadtak a régi karokba, így bontottan 5e ft/db lett belevaló szerezve ismét csak általam (magad ura...)

Aztán egyszer csak most nyáron reggel hívott a párom, hogy az autó se előre, se hátra, a kuplung kemény és semmi reakció. Félretolták, mire odaértem és tényleg, a kuplung halott. Valahogy nem bántam, ugyanis már nagyon meg akartam csináltatni, ugyanis furcsa remegése, rezonanciája volt a kocsinak 1600 fordulat körül, alatta-felette sima volt, de kigyorsításkor és terhelés alatt remegett motor, kaszni az adott fordulatnál. Tehát a helyzet eldőlt, jóhaver jött trélerrel este és Matyit már kihagyva inkább mást kerestem fel, mint kiderült jól tettem.
Váltó 2 óra civakodás után jött le, és valami istenverte munkahenger tengely kiesett és ez okozta az egész kalamajkát, a sima lendkerék (ebben ugyebár nem kettőstömegű! a lelkem) ép, a kuplung is, a kinyomó kuka alapból. Plusz a többi apró, mondtam, hogy csere minden, a mechanika is után lett pontosítva, cserélve a hidrorendszer is, tehát itt megkapta a magáét. A váltóolaj is cserés (40e km-ként kötelező) volt, habár én anno Matyit megkértem, hogy cserélje le, a mostanit láttam is, elég csillogó volt, amit nehezen tudok elképzelni, ha fél-3/4 éve ki lett cserélve állítólag. Mindegy, ebből tanultam :-(
Kapott még 3 új gyertyát, az eredeti gyáriak voltak benne még, 4 jó lett volna, de az egyik úgy megmakacsolta magát, hogy a szakim mondta, hogy nem akarná beletörni, mert akkor az ismert eljárás nagyon megdobta volt az idő és pénzfaktort.
Most a gép jó, a remegés teljesen eltűnt, a hangja szép, a kaszni rendben, egy rozsdapöttyöm van, azt elkapom időnben és remélem még ellesz egy darabig, a hátsó szélvédőtörlőm működik, jó (anno szétszedtem, mert be volt rohadva, gyári gond ez is, de szétdaraboltam és megcsináltam), alvázvédelmet tervezek neki jövőre. Minimálisan füstöl (a gyertyacsere jót tett a hidegindításnak és a hidegen füstölésnek is) nincsen részecskeszűrő ugyebár, de ezt nagyon nem bánom. Most a turbócserén gondolkodom, mert csöpög, sípolás nincsen, de ha leszedik és szétszedik, az sok macera, tehát jelenleg egy jobb megoldást keresek és azt hiszem találtam is :-D