Úgy van ahogy Depi írta!
De látatlanba ne ítéljünk.
Ezért is írtam a varió esetet, mert kézrátéttel nem lehet analizálni. Valami zörög ez tény.
Ha első varió, akkor azzal még nagyon sokáig elmehetsz csak kicsit gyakrabban kell neki kenést adni egy jó sűrű anyaggal. Monyuk Mobilegrease XHP-222 (ásványi alapú, de itt csak daruzsírnak híjjuk) mivel az ott nem szinter ágyazás, hanem acél. A 125 -ös a 150 -től csak a hengerben különbözik, ha Yamaha blokkos.
DE ez csak egy feltevés.
Közelebb a hiba okához, akkor kerülhetsz, ha leszeded az első variót.
Akkor megrángathatod a főtengelyt sugárirányba, ha nem kotyog akkor az is kipipálva. ...többnyire.
Majd ebben a helyzetben motor beindít, kicsit túráztat talán elárulja magát. ...vagy nem.
Viszont a csúszócsapot érdemes lenne megfordítani amin az első variátor belső fele csúszkál, ha a varió kopott. Az olyan 7 - 8 000Ft körül van a gyári, ha azóta nem emelték. Kopogni fog továbbra is, de nem annyira.
Ennyit én megpróbálnék az aggodalmak csillapítása végett.
Nálam az első indítástól már kopog az a vacak és az utóbbi időben erősödött.