depi vol.2 Creative Commons License 2016.10.09 0 0 13217

Ez mind szép és jó, de te először Minarelli blokkról beszéltél, ami 250-es.

Utána linkeltél 125-ös főtengelyt, ami tuti nem jó bele, tehát akkor mi van a forgalmiban?

 

A főtengely és hajtókar témához csak annyit, hogy nem kell koppanjon a hajtókar azért, mert kezd elkopni a csapágyazása. Jedi, a tied sem koppan, ha leállítod, de melegen ettől már tágulhat annyit a csapágy, vékonyodhat az olaj annyit, hogy a rétegvastagság már túl nagy. Ráadásul egyéb zajok is keletkeznek üzem közben, leállításkor, tehát ez nem perdöntő. Lehet még billegő dugattyú, kopott csapszeg is a hang forrása, de még szelephangok is szóba jöhetnek.

Egy szó, mint száz, ezt vagy szétszedeted, vagy mész vele addig, míg kikopik annyira, hogy vége lesz, ennek időfaktora nem lineáris görbe, ha egyszer elkezdi kikoptatni, akkor rohamos tempoóban rosszabbodik az állapota.

Előzmény: Tazizi7777 (13216)