És még ott az esélye annak, hogy a csapágy megzabálta a főtengelyt.
A hajtókar kotyogás hátránya, hogy minden egyes gyújtásnál megüti a főtengely csapját. Nincs az a kenőanyag ami ennek ellenáll.
A motor bontásnak fix ára van. Szerelője válogatja...
Bár az enyém más kaliber,. A teljes bontás és összeszerelés 50 000 volt. Ez az enyémnél reálisnak mondható.
Szal, ha bontod a gépet és a rosszabbik helyzet áll fenn és nem akarsz nagyot bukni, akkor is egy szerelési díjat és blokk ill. hengerfej-hengertalp tömítés költségei terhelnek.
A robeszommal én is itt tartok. Hajtókaros a drágaság és hogy ne legyen olyan eccerűűű a lengőkar szilentek is oda vannak.
Ha mindent szerelő csinálna és gyári alkatrészek kerülnének bele, akkor 300 000 -ról beszélünk.
Előbb-utóbb bontani fogok egy blokkot, mert kezd érdekelni a dolog. De csak miután kész lesz a garázs és az jövőre lesz.