Nem jól érted! Nem kell felcserélned semmit, semmivel.
2 zsinóron, gyújtás esetén fix 12V-ot kap a trafó, ha indítózol, az elektronika adja a trafónak azt a 12V-ot, akkor, mikor a jeladó mondja neki. Ebből a 12V-ból csinál a trafó 20-25KV-ot. Szóval ne mérj rá, mert elszáll a mérőműszered.
A jeladó egy máhneses jeladó, mely a vezérműtengely forgását, illetve helyzetét érzékeli. Annak függvényében, hogy-hogy áll, adja a jelet az elektronikának, az meg a trafónak a villanyt.
Max. azt lehet, hogy kölcsönkérsz ismerőstől, ha tudsz, jeladót, elektronikát, trafót és azokkal kipróbálod.
Én, mikor csináltam a gépet, nem tudtam kölcsönözni semmit...így muszáj volt kicserélnem mindent, mert nem derült ki mi a szar.
3 napomba telt, meg 40 ezerbe, mire jó lett anyám autója. Az Astra mentségére legyen mondva, gyári alkatrészek voltak még benne és közel 200 ezer kilométert elment.