A baj az, a sok sikertelen szűrő "regenerálás" miatt a dúsításhoz adagolt rengeteg elégetlen gázolaj
lefolyik a hengerek falán és felhígítja a gázolajat, amitől a motor károsodhat. Lehet, hogy semmi baj, mert rengeteget kitolt a nyomás a pálca helyén, lehet minden rendben. Én megkísérelném új szűrővel, vagy anélkül átprogramozva, új olaj, azután próbálni indítani.
Egyébként, ha megengedsz egy utólagos tanácsot, használt autót nem szabad úgy megvenni, hogy az utolsó fillér is a vételárban van. Bizony használt autóknál a fékek, vezérlés, részecskeszűrő, EGR szelep, turbó, ékszíj,görgők, kettőstömegű, kuplung, gömbfejek, stabpálcák, szílentek, stb, stb bármelyike cseréért kiálthat. Persze nem mind egyszerre, de szépen, folyamatosan néhány havonként valami. És akkor nem vettél még BMW-t :)