Üdv!
Nagyon egyszerű,ha elég intenzíven használod azaz kopik a betét ,és ebből következően fogy az olaj,vákuum keletkezik a tartályban.Lehet ,van szellőzése a fedélen,akkor ez nálam nem működik,de olyan jellegű hibát eredményez mintha ,levegős lenne,vagy amint olvastam út a tárcsa a logó hátsó kerék miatt,azaz felpumpálható a fék. Nekem is volt már az a problémám és köszönöm Maxipok úrnak akkori tanácsát,nem estem kétségbe,hogy elkopott a ricni,fogtam magam ráhúztam és azóta is fasza,de az sem okozott ilyen jellegű gondot.Ahogy a logó hátsó kerék,szerintem ez is egy fajta típus betegség,és ezért is vagyok itt,hogy ezekre felkészülhessen az ember ne fusson felesleges köröket.
Szóval lehet nálad is akaratlanul,ahogy én is olajat cserélgettem légtelenítettem(,persze a dot 5.teljesen jogos mert nekem már sikerült megforralnom is) közben kiegyenlítettem a nyomás különbséget.És ezt csak Mala.Spider Max-ra tartom érvényesnek,más típusnál nem tudom felvetődhet e ez mint probléma.Ha már jártatom a szám ,a görgőkről csak annyit,én nem zsírozgatnám,bár kárt nem csinálsz vele,lehet a Yamaha motoros Phanton Maxom-nál még jó is lett volna mert ott tapasztaltam a féloldalas görgő kopást,de a Spideren nem .A sűrű nagynyomású levegős "ki porolásban" azaz tisztításban hiszek,és hogy eltaláld pontosan a súlyát,ha akarod ,hogy jól is menjen.A nagy sebességnél tönkremenő szelep probléma is megoldódott,valszeg nem kéne a kikötő láncot oly nagy vehemenciával lerángatnom,akkor tovább bírná a szelep.Ifjú Padavan úr!
Megvan még a régi Km órám barkácsolás céljából! Csak szeretném belőle megtudni,mennyit is mentem vele,más nem érdekel. Mindenkinek széles utat!