Léna007 Creative Commons License 2016.09.01 0 0 3520

Sziasztok, egyben válaszolok.

Ercsibe, köszönöm a véleményt.

Nem száguldozni és rodeózni akarunk, hanem csak eljutni a-tól a b-ig. Ezenkívól elkerülnék mindenféle folyóátkelést, ettől félek és inkább kihagynám az olyan látnivalókat, ahova csak így lehetséges eljutni.

A déli felföld, az F25-ös út, az Askja lennének, amikhez kell, a maradék részhez nem. De nem találok lecserélős megoldást. Próbáltam Keflaviktól Egilstadirig egy útra, majd leadni és onnan meg visszafelé délen normális autót, de nem jött ki olcsóbban, mert valamiért, ha rövidebb távra bérelem a dzsipet, akkor drágább.

Az is baj, hogy autóközvetítükön keresztül keresek, ahol nem lehet beírni ezt a csereberés verziót valahova. Lehet az, lesz, hogy kérek helyi utazási irodákról árajánlatot, aztán rendezzék le ők ezt az egész csereberét.

Még ami aggaszt, hogy ha kb. 2000 Euro lenne egy jobb dzsip 12 napra, az még valahogy elmegy, de azt írják, hogy ilyen kocsira 2500 Euro az önrész, amit le kell tenni kauciónak. Na már most mindkettőnk kreditkártyája 2000-ig mehet csak, így már a kauciót azzal le sem tudnánk rakni és nem maradna limit, amivel az útközbeni kártyás fizetéseket intéznénk. (szállások, tankolás)

Minél jobban beleásom magam, sajnos annál jobban kivitelezhetetlennek tűnik, de még erősen rajta vagyok és már átalakítottam a tervet, hogy rumos által javasolt déli felföldi helyekből is jócskán legyen benne.

Egy német pasi beszámolót (összefoglalót) írt a blogjában pár F útról, egy saját, mezei autóval ment végig az F25-ön és szerinte sok F úthoz nem is kell dzsip, ha az ember nem megy le extrém, úttalan utakra. Így aztán már nagyon nagy különbségeket olvastam. Ha egy SUV-ot bérelnénk, azzal még olcsóbb lenne, így nem tudom, hogy valóban tényleg szükség van-e a 4x4-re.