Az optikus Creative Commons License 2016.08.31 0 0 9321

Sziasztok!

 

A hiba elöször: a feltöltési nyomás túl magas....De a coolercső egyáltalán nem volt kemény.0105 ami után történt az egész cserebere. Most kemény a cső fordulaton. Azóta nem tudom mi a hibakód, mert ezek után hogy a hibakód tudatában sem tudták megjavítani nem is hiszek benne. A vákuumszelepet szerencsére nem kellett cserélni, mert kaptam egy újat és mivel semmi nem változott így visszaadtam nyertem egy 10est. De ez a kocsi sokkal jobban ment. Olyan mintha a turbo fütyül, de nem erőböl megy. Tol, de nem az igazi. Mondjuk annál jobb mint eleinte, mikor a Nyíregyházi gavallér kiengedett maga elé, és 300 méter után 1 esbe 1500- nál járt a fordulat. Most voltam S újhelybe a szerpentinen jóval többt kellett visszaváltani, mint eddig. Olvastam valakit akinek a t. nyomás sz. lett a hibás, csak azt szerettem volna megtudni hogyan jött rá...