Hát.....ez lutri. :-(
Egyszer cseréltem vezérlést egy olyan 1,8 16V motoron, ahol a vízpumpa kalimpált már, belemart a házába, de nem ugrott át a vezérlés, még csak nem is zörgött.
Patent volt minden, de utána mondta az ember, hogy szerinte nem megy jól az autó. Próba, diag, méregetés tesztelés, stb. de minden jónak tűnt.
Megjegyzem, a kompressziómérés sem mutatott problémás különbségeket a hengereknél.
Pár hónap múlva szétrohadt a hengerfejtömítés, szivárgott a víz kifelé a tömítésnél, úgyhogy szét lett szedve. Ha már bontva van, ment a hengerfej gépműhelybe és meglepetésünkre 3 szelepet cserélni kellett, mert volt bennük pár tized ütés, magyarul valószínűleg megüthette a dugattyú őket magasabb fordulaton, amikor vacakolt a pumpa. Gondolom.
Összerakás után helyreállt a rend.
Egyszóval én izgulnék kicsit. :-(