snow.dog Creative Commons License 2016.08.21 0 0 690

Minden jó, ha a vége jó. :)

 

Nekem eddig egyszer volt szükségem a Citroen Assistance szolgáltatásra, külföldön (Svájc). Nyáron pokoli melegben leállt a klíma, gondoltam nem kínlódok vele az egész nyaralás alatt, ezért felhívtam őket. Azonnal felvették, de mivel a kocsi nem volt mozgásképtelen, ezért engem is szakszervizbe irányítottak.  Ott azt mondák, kb. egy hét múlva tudnak vele foglalkozni. Közöltem hogy annyi ideig leszek Svájcban, ezért nincs értelme ott hagynom a kocsit (csere autót nem ajánlottak, mert az enyém a klímától eltekintve üzemképes volt). Újra felhívtam az Assistance-t, hogy ilyenkor mi van, miért nem csinálják meg soron kívül. Azt válaszolták, hogy csak akkor veszik soron kívül előre a járművet, ha az mozgásképtelen. Egy hétig kínlódtunk a melegben. Viszont annyit segítettek, hogy a második beszélgetés alkalmával felajánlották, a hazaérkezésem utáni napra bejelentenek egy itthoni szervizbe, ahol majd megjavítják a klímát. Így is lett. Egyébként a BSI-t kellet cserélni, mert az hibásodott meg. Szerencsére még garanciális volt az autó.

Előzmény: biga156 (689)