naprao
2016.08.18
|
|
0 0
8872
|
Sziasztok !
Segítségre volna szükségem, itt dogozom Acterimnek sajnos tőlük nem várható a segítség. Vásároltunk egy Nickel csomagot regisztrálta a Acterimtől egy hölgy ő mondta, hogy ezt kel megvásárolni. Mert ő megtudja csinálni interneten
Azóta sem működik a telefonkártyánk, nem tudjuk a banknak elküldeni a kódot. Töltöttünk rá fölöslegesen még pénzt, de így sem működik. Írták, hogy kártyáinkat letiltják, rajta van a fizetésünk nem tudunk hozzá jutni mert nincs pin kódunk. Mivel Francia nyelvet nem beszélünk nem tudunk telefonálni, a banknak, és a telefontársaságnak sem. Acterimtől senki nem segít, többször telefonáltunk, rengeteg levelet írtunk. Egyik hölgynek az volt a válasza majd megkérdezi a főnökét. Itt vagyunk pénz nélkül, de a fizetésünk rajta van a bánkártyánkon. Kérem ha valaki tudna segíteni írjon alanyai.Laci@hotmail.com. Amesisbe vagyunk egyelőre pénz nélkül. |
|