palinkastom Creative Commons License 2016.08.16 0 0 10665

Nem vagyok sértődős, de hidd el, láttam már néhány autót :)

Én nem a "vastagon áll rajta a por" -ból következtettem (egyébként tiszta, nem poros), hanem megnéztem a csavarok fejét, anyáknál pedig a kilátszó menetet. Persze, lehet butaság... :)

Szerintem ennél olajcseréhez nem kell lebontani az alját sem a vezérműszíj-deknit - a joboldali motortartóról nem is beszélve. Na, hát ezeknek a csavarjain nem látni tekergetés nyomait. Csak a karter leeresztőn, az olajszűrő-házon, a levegőszűrő házon és levegőcsövek bilincsein vannak szerelés nyomok. 

Olaj, olajszűrő betét, levegőszűrő csere és még a kabin szűrő. Ezen kívül mit kell karbantartani a motor környékén?

 

Előzmény: captainb (10661)