Üdv!
Azért röhej,hogy a digit kijelző nem tudja a fesz mérést.Nagyon jól jött volna ,hasznosabb mint mondjuk a hány fokos a levegő.Túl vagyok egy 1000km 5 napos túrán csak pár tapasztalat hogy ne járjatok ugy mint én .:
A gyári gumi méret a nyerő szerintem, legalábbis két személlyel és cuccal tehát a gumi jelnek tudnia kell a 68 suly! és S sebb értékeket.Városban flangászva biztos elég a 140/70 es is,de most már biztosra veszem nekem ezért repedtek sorba ki ezen méretű gumijaim.
Görbe szelepet is beszoptam nem igazán szereti, a hosszas nagy sebességet.A rá ható erők állandóan fárasztják és a végén a gumi résznél eltőrhet!,a( sima hosszú meg beleér a fékbe).KB fél évet birt.
Szerencsére félre feszítve a gumit ki tudták cserélni a szelepet, persze hátsó volt.
Kiváncsi lennék hogyan védekeztek defekt ellen,nekem is persze hogy hátsó volt.
És hát az akksim is behalt,ami megint nagy kaland volt,a csajom meg kész idegbeteg hogy hogyan tovább-lehet nem készülltem fel elégé,de a motor egy pöcre indult igy nem derült ki milyen az aksi állapota 12,3v nyugalmi feszt meg tudta még egy hete. A jel annyi volt ha ráadtam a világítást a müszerfal megbolondult a végén a meg megszünt élni. a vill.visszajelző lámpa meg vibrálva égett. de még mindég indított! Nem irta ki a köcsög,hogy bateri low!Nagyon nagy szerencsém volt,hogy szombaton egy kisvárosban kaptam bele akksit.És nem tudtam van e töltésem,csak sejtettem a világitás erösödéséről, gázadásnál, hogy valami van.Ezentúl viszek magammal egy multimétert de egy kis műszer felszereléséről is gondolkodtam.Valjuk be a Spider max-nak nem erős oldala a töltés megbízhatósága,erre jobban rágyúrhattak volna az olaszok.
És még egy a cuccolás ti hogy tudjátok megoldani pl:oldal táska meg ilyenek.Nekem még a lábamnál is volt egy kétoldalas bringás táska,de nagyon szar volt nem tudtam hova rakni a lábam. Üdv!