Tisztelt Fórumozók.
Egyszer, pár éve már írtam, amire kaptam válaszokat is.
Az egyik -látszólag- megoldotta a problémám, de újból előjött.
Akkor esőben/eső után izzítás szimbólum kigyulladt, szervíz üzemmódba lépett az autó.
Írtátok: kék csatlakozó, légmennyiségmérő, turbó vákuumszelep, stb.
Mindet szárítottam, cseréltem.
A legutolsó művelet a vákuumszelep-cseréje volt, de mára biztos vagyok benne, hogy nem az a hiba, csak mire eljutottam odáig épp kiszáradt a problémás terület.
Most megint előjött eső után.
Izzítás szimbólum kigyullad, P1635 kód és a gázpedál+klíma kikapcsol. 1200-re felugrik az alapjárat, és csak eső után.
Az elérhető csatikat szétszedtem, spray-jalkifújtam, de nem változott semmi.
Több oldalt nézegetve 5V referenciaáramkör-probléma lehet, valami el/beázik.
Ki találkozott már hasonlóval?