Akit Buldózernek hívtak
Bombajó bokszoló
Közös a sportbűncselekmények és bundázás, sportvezetői korrupció, erőszakos megfélemlítés, és leleplezése.;
Itt a legnyilvánvalóbb a párhuzam. Ott vannak még az Olaszországban állomásozó amerikai katonák is mindkettőben, illetve a régi sérelem utáni visszavágás, a visszavonult sportoló edzősködése, ahogy az arra érdemes személy(eke)t felkarolja, a végén pedig, amikor látja, hogy nem tisztességes a küzdelem, ő maga avatkozik be.
Kincs, ami nincs
...és megint dühbe jövünk
Közös vonásuk a szerencsejáték maffiával szembeni küzdelem, ill. a velük való konfliktusokba való belekeveredés, ill. a végén a rosszfiúk leleplezése és ,megbüntetése.;
Itt azért vannak különbségek. Igaz, hogy Terence mindkettőben orránál fogva vezeti Budot (aki mindkét filmben Charlie!), de a Kincs, ami nincsben kényszerűen menekül és részben ő maga is sodródik, míg az ...és megint dühbe jövünk-ben tudatosan felépített tervet hajt végre.
Őrangyalok: Balfácánok szabadlábon
Atyai pofonosztó (Remény Atya)
Közös bennük a prostitúció-maffiával és a kábítószer terjesztő maffiával szembeni harc, és az általuk szorongatott lányok, és más emberek kiszabadítása.;
Utóbbit még nem láttam, de úgy tudom, jóval komolyabb sztori.
Seriff az égből
A Seriff és az idegenek
Közös a részleges scaence-fikcion vonás, félig-meddig "űrlényeknek" látszó alakokkal, és mesékkel.;
közismertebb Piedone-sorozatnak pedig mind a négy tagja a Nápoly városát kábítószerrel ellepő maffiahálózat elleni küzdelem különböző epizódjairól szól... . (Piedone, a zsaru, Piedone Hong-Kongban, Piedone Afrikában, Piedone Egyiptomban).
A folytatások esetében nyilván meg kell lennie a közös pontoknak. Ugyanakkor ha a Piedone sorozat első és utolsó darabját egymás mellé rakjuk, észrevehető a fokozatos átalakulás, az eltolódás a helyenként komor gengszterfilmtől és a krimitől az egzotikus helyre utazós, gyerekszereplős vígjátékig.